Profil på tävlingsdatabasen

2013-01-17 @ 11:43:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
För er som inte visste det så kan man lägga in en bild på hästens profil på tävlingsdatabasen och jag var bara tvungen att göra det häromdagen, haha. Har väl inte jättemånga bra bilder på Bull och mig i hoppningen och jag ville ha en hoppbild så tog denna från Svarttorp (som ni kan se i profilen nedan) som jag tycker om. Hoppas på att det blir många fler bilder på oss senare under utomhustävlingarna i vår och sommar!
 
Som ni ser så finns det inte jättemycket information om Bull överhuvudtaget. Antar att de inte hade så bra koll på det nere i Holland utan han skickades bara hit med passet och okänd härstamning. Frågan är om hans ålder ens är korrekt eftersom hans födelsedatum i passet är 01/01/01... En fråga vi aldrig kommer få svar på! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Superfin blogg! Kika gärna in på min blogg och lämna gärna en kommentar (:

2013-01-17 @ 16:39:17
URL: http://bilderbyemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback