Hoppning och fotografering

2013-01-19 @ 08:28:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Börjar dagen tidigt med hoppning på ridskolan, så som mina lördagsmornar ser ut numera. Förmodligen får jag Daira igen och det kommer bli roligt. Hoppas på att hon är på lika glatt humör som förra veckan, fast hon kan ju få hålla sig lite bättre på mattan faktiskt. ;) Annars hade jag väldigt (väääääldigt) gärna haft finaste Aspe. Saknar henne faktiskt, gosebjörnen! ♥
 
Efter ridskolan drar jag direkt till Bull och då blir det fotografering med Hanna. Ni har härliga bilder att vänta på både mig & Bull och Hanna & Fleche - inte illa. Härligt med massa nya bilder och härligt att rida på ett snötäckt fält. Tycker synd om er som inte har den möjligheten! Nej, nu måste jag dra. Vi hörs med utvärdering och bilder senare men också med tidsinställt. Update på hög nivå! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback