Helgen

2012-09-17 @ 07:59:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har varit en riktigt bra helg med två kvällar hemma hos Hanna och alldeles för lite plugg (vilket antagligen gjorde helgen väldigt mycket bättre). I fredags var det ju först skola och sedan markarbete på ridskolan där jag red Kuhs och fick kämpa ihjäl mig men med bra resultat. Lördagen bestod och att packa in alla grejerna i transporten inklusive ponny, för att åka i en kvart och sedan ut med allting igen. Kommer bli riktigt bra i detta stallet och Bull verkar nöjd, glad och avslappnad!
 
Söndagen bjöd på klubbhoppning på Zlatan och sedan stockar med Bull, väldigt härligt om ni frågar mig. Har haft roligt från morgon till kväll hela helgen, behövligt inför allt plugg som ligger över mig idag. Det är vad jag kommer ägna min måndag åt. Roligt!
 
Alltid lika charmiga, båda två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback