Bull idag

2012-09-01 @ 16:09:34 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Började med att rida min vanliga uterittsrunda på 30 minuter och planen var att bara rida den i alla gångarter men kräva lite mer av honom. Red riktigt mycket med benen och ville sätta ihop honom men han blev lite trippig och ville inte riktigt slappna av. Kändes ändå hyfsat på slutet och jag bestämde mig för att gå in i paddocken och rida igenom honom lite.

Gick förvånansvärt bra faktiskt, kunde verkligen rida honom med sitsen och benen och fick sitta emot ordentligt med magen. Men kände att jag verkligen fick fram honom till bettet och fick en bra sits själv. Han blev riktigt fin även om han inte riktigt släppte i vänstersidan i början. Är otroligt nöjd över både honom och mig idag! :)

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback