Vanlig fredag

2012-11-16 @ 13:42:32 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Istället för att nu skynda mig mot tåget får jag istället stanna kvar i skolan och ha de sista två lektionerna också innan jag slutar klockan fem. Åh vad jag hatar det här! Det som är positivt nu är att jag kan vara med i hoppspecialen ikväll och att jag slipper sakna Bull under helgen men annars hade det varit awesome att få åka iväg och släppa allt. Suck, suck, suck!
 
Nej, jag är inte på något vidare humör just nu men det är bara att bita ihop. Två relativt enkla men tråkiga lektioner kvar på dagen innan jag ska vidare till JFK och efter det till Bull också. Han får vila idag så jag hinner hem och kolla på Skavlan. Simple and normal friday!
 
Skuttis! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Söt bild!:)

2012-11-16 @ 19:43:37
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback