Suck!

2012-11-17 @ 11:22:36 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu på morgonen har Frida och Bull tränat för Angelica och tanken var att jag skulle upp och kolla på dem och även fota och kolla på Hanna och Fleche när de tränade men självklart försover jag mig och hinner inte dit! Denna helgen blir verkligen ingen höjdare! :(
 
Idag blir det en "hemma-dag" för att bara ta det lugn, är inte på humör för någonting annat. Men för att ni inte ska behöva stå ut med mitt klagande då verkligen allt är emot mig denna helgen så kör vi på ytliga inlägg idag och imorgon. Men vi hörs ju med annan uppdatering, såklart!
 

Kommentarer
Postat av: Stella

Fin ponny på bilden! :)

2012-11-17 @ 13:48:58
URL: http://stellab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback