Nästan som gamla vanliga tiden

2012-11-06 @ 21:28:14 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Har tillbringat exakt hela min dag uppe på Jfk, det har nog faktiskt inte hänt sedan Sanna slutade jobba där för många år sedan. Lite mysigt och fick lite flashbacks från den gamla goda tiden när jag levde där uppe. Hade verkligen hela mitt liv där uppe, åh vad mysigt det var! Dock inte alls samma känsla där längre dock, av flertalet anledningar. Riktigt synd att det inte är som förr, det stället var mitt andra hem väldigt länge, typ sådär 12 år...
 
Jaja hur som helst. Var på jfk med skolan idag och hade teori på morgonen och ridning efter lunch. Red Franz och vi hade massa bomövningar. Fick rida som en idiot för att få honom att stanna hos mig och inte bli stark eller gå iväg. Men efter ett jäkla slitande och efter att ha fått testa mig fram på egen hand för att se vad som fungerade bäst lyckades jag efter en timme få honom riktigt fin. Så jag är nöjd, även om vi hade kunnat komma till det stadiet väldigt mycket tidigare..
 
Hade lite tur med att det var teori idag, och Sanni behövde röra lite på sig så jag tog henne på en barbacka sväng ute i skogen. Hon tyckte det var jätte skönt att få komma ut och bara promenera utan krav och bara vara glad. Åh vad hon betyder mycket, ingen kommer nånsin ha lika stor del av mitt hjärta som den ponnyn har ♥
 
Även Elisa behövde röra lite på sig idag för hennes lymfangit så blev att trimma lite på henne i ridhuset en kortis. Hon var faktiskt väldigt trevlig och fin idag, knappt så jag vill erkänna det men hade nästan saknat att rida henne lite när jag väl red. Har ju inte ridit henne på jättelänge :P
 
Red även Boy men han ska få ett alldeles eget inlägg, det förtjänar han efter idag! ♥
 
Eliza och bästa Richmond ♥
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan du inte skriva ett inlägg om JFK i stilen "då och nu"? :) Vad som blivit sämre/bättre enligt dig?

2012-12-02 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback