Lugn dag

2012-11-15 @ 22:44:31 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hat inte gjort speciellt mycket idag faktiskt vilket har varit riktigt skönt. Behöver sådana dagar ibland! Efter skolan åkte jag ut till Erica för en liten utvärdering av projektarbetet. Tog lite tid att få ner allt det och sen va jag kvar där ute och snackade lite med allihopa.
 
Åkte med Erica in till jfk efter några timmar då hon skulle ha träning och jag skulle ha us möte. Hjälpte henne lite med att bygga hinder och så först innan jag sprang iväg för att ha us möte. Massa plannering att göra inför den årliga lucia showen men jag tror vi börjar få ordning på det nu iallafall. Sista året jag är med så kan ju anstränga mig lite kanske ;) haha
 
Men nu väntar en fet dejt med kudden, ska bli galet skönt ;)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysig bild!:)

2012-11-16 @ 10:34:34
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback