Fredag, 2 november

2012-11-02 @ 10:23:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Väldigt lugn morgon idag också. Har legat kvar i sängen hur länge som helst och bara tagit det lugnt, jag älskar lovdagar! Nu måste jag dock ta tag i högen med skolarbete men uppdaterar er en snabbis först!
 
Hela dagen idag blir förövrigt ganska lugn och väldigt lik alla andra dagar denna veckan. Det är skönt att ha det så när det bara är en vecka men en längre tid hade jag inte velat ha faktiskt, jag gillar när det händer saker hela tiden och när man har ett fullproppat schema. Idag ska jag alltså plugga lite matte inför ett stort matteprov nästa vecka och även lite andra uppgifter som ska lämnas in. Senare drar jag mig mot Bull och rider ut en sväng och putsar allt läder, det var allt för länge sedan. Är verkligen usel på att sköta mina lädersaker men det ska det bli ändring på! Efter Bull blir det ju hoppspecialen som vanligt på fredagar och sedan hem och kolla på Skavlan, mitt absoluta favorit-program! Lugn och skön fredag med andra ord!
 
Nej nu ska jag sluta babbla, ha en bra fredag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback