Bra dag

2012-11-18 @ 21:20:44 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Riktigt bra och lugn dag idag, underbart! Började dagen med en sväng på Charlies där jag fick med mig lite nödvändigheter samt ett nytt transporttäcke mest för att jag hittade ett snyggt som inte kostade skjortan. Bull red jag på banan med hjälp från Hanna och fick en riktigt bra känsla. Svårt med vänstergaloppen som vanligt men det blir bättre och bättre verkligen och det är superbra med hjälpen jag får av Hanna!
 
Ikväll har jag varit och sett den sista Bond-filmen, Skyfall, för andra gången men nu med familjen. Den är så hiiimla bra och speciellt för en sådan Bond-nörd som jag... ;) Imorgon blir det bio igen men då med Hanna och för att se sista Twilight-filmen. Kommer bli så bra!!
 
Imorgon ser jag fram emot en skön studiedag, tack och lov ingen söndagsångest idag inte! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad skönt att vara ledig... :)

2012-11-19 @ 08:10:38
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Amanda

Kan vi inte få en liten update om Sune? :)
Länge sen vi hörde om honom!

2012-11-19 @ 19:26:58
URL: http://teamtc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback