Helgjour

2012-05-20 @ 09:52:15 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har redan varit i stallet och morgonfodrat och släppt ut hästarna i hagen men nu är jag hemma och har krupit ner i sängen igen. Är så trött så jag hade kunnat sova 24 timmar i sträck!

Dagen på Boda Borg igår var iallafall lyckad. Barnen verkade tycka det var jätteroligt precis som förra året! När vi kom hem sedan åkte jag till Bull och red ut sådär på kvällskvisten. Blev en ritt med mest skritt men även endel trav och galopp, mysigt.

Nu ska jag vila upp mig för att sedan åka upp till stallet igen vid lunch. Då stannar jag kvar länge för det är mycket som ska göras; stallet ska städas, Bull ska ridas osv. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Rebecka, jag tror att många undrar hur det är att ha en egen häst. Själv funderar jag på det, men jag vet inte riktigt om jag kommer ha tid till det och så.

Så jag undrar om du skulle kunna skriva ett inlägg, för och nackdelar med att skaffa häst, något du ångrar, det bästa osv.



Och tror du att man hinner med en häst på högstadiet? Tacksam för svar!



Förresten, har du några tips eller så när man ska provrida hästar eller hästens skötsel?

2012-05-20 @ 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback