Cinta

2012-05-16 @ 15:24:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hade alltså hand om en ponny som heter Cinta igår, och ni som hänger med vet ju att Bull delar hage tillsammans med henne! Hon är en supergullig d-ponny fjording som ägaren Louice har gjort ett otroligt bra jobb med. Hon är verkligen en jätteduktig ponny som kan bli fin i både hoppningen och dressyren och dessutom är hon genomsnäll!

Eftersom jag aldrig ridit henne innan (satt upp och testade lite i 5 min i förrgår men annars inte) så tog det lite tid att vänja sig. Hon var högerstel precis som Bull varit det sista så hade lite att jobba med där. Stundtals gick det bra men hon är en envis liten dam så fick nöja mig med det. Vänstersidan gick jättebra och traven där blev riktigt fin ibland. Är nöjd för att vara första gången på henne!

Bull och Cinta i hagen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fjordingar är verkligen fina hästar dom och är så superfina när dom jobbar rätt! :)

2012-05-16 @ 15:41:05
URL: http://marshias.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åh henne har jag skrittat några varv på när hon var ny :) såå fin är hon !

2012-05-17 @ 10:54:28
URL: http://ganskagrymt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback