Vill bara säga..

2012-06-10 @ 15:38:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
..Tack! Tack till världen absolut bästa Sanna som låter mig rida och tävla hennes extremt underbara och fina häst, Flechen! Utan dig Sanna hade jag aldrig haft chansen att lära mig såhär mycket och utvecklas så mycket inom den sport jag verkligen älskar!

Du betyder enormt mycket för mig och är en förebild, precis som du alltid har varit för mig.

Så jag vill bara tacka dig dels för att du låter mig ha världens bästa Fleche men också för att du alltid finns där för mig♥


För er som inte vet det så har jag alltid hängt efter Sanna sen jag var väldigt liten och vi har kommit att bli väldigt bra vänner genom åren.


Kommentarer
Postat av: Annika

Härlig bild :)

2012-06-10 @ 19:46:26
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback