Lam dag

2012-06-04 @ 16:54:05 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Har verkligen inte fått gjort mycket alls idag i skolan, är nästan klar med allting jag borde vara klar med så det känns lite lamt att behöva sitta i skolan hela veckan.. Men men snart är det lov iallafall och detta är den sista riktiga skolveckan för mig, me like!

Ska strax bege mig mot nån läkarmottagning för att vaccinera mig mot nått tjosanhejsan innan Egypten resan, sprutor är inte alls min grej men jag får väl överleva.. Först efter det bär det av mot stallet för en skritt tur på Flechen!♥




Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilken superhärlig bild! :)

2012-06-04 @ 18:07:23
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback