Krasslig

2012-06-26 @ 18:20:15 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Känner mig inte riktigt kry idag har så himla ont i magen och jag har ingen aning om varför.. Jobbigt värre men så är det ibland, så mina planer att träffa vänner sket sig och jag tillbringar istället kvällen i sängen med en bra film och lite svenska chips. Imorgon måste jag vara bättre för då ska jag både hjälpa till på lägret, hoppa två ponnysar samt träffa vänner på kvällen! Så nu blir det någon mysig film och ska även försöka skriva lite inlägg till er så ni har att läsa när jag är i stallet och på andra äventyr under morgondagen ;)
 
Har ni nått speciellt ni vill läsa om så skriv det gärna i en kommentar! Funderar även på att göra samma 30 Dagar som Rebecka gör som kommer att publiceras de veckor jag jobbar och även är iväg på semester, vad tror ni om det?
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

ja det är en smart idé, blir ju jättesvårt att få ihop massa inlägg annars :)

2012-06-26 @ 20:44:46
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback