Chill dag

2012-06-14 @ 20:20:56 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har bara tagit det lugnt idag. Uppe i stallet snackade jag mest med massa goa människor och tog det allmänt lugnt. Gjorde lite nytta och skrev lite LOKstöd men inte mer än så, men det räckte gott och väl för mig!
Hämtade även en lånetransport och körde den till Flechen så vi slipper fixa med det imorgonbitti.

Nu blir det packning resten av kvällen, väskan till egypten ska packas och göras klar. Ska även ta fram allt jag behöver tills imorgon!


Älsklingen min får stå för bilden bara för att jag saknar henne vid min sida den senaste tiden,
måste ta mig lite tid till att verkligen umgås lite med henne imon!♥


Kommentarer
Postat av: Annika

Söt bild :)

2012-06-14 @ 20:33:54
URL: http://blogofphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback