Jobb imorgon

2012-07-29 @ 21:50:25 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Dagen har varit bra, en sväng hos Bull gör alltid susen. Jag älskar verkligen min fining! ♥
Resten av dagen har spenderats framför tv:n och där kommer jag sitta klistrad hela OS! Stackars Sjöström bara, hon hade sådan press på sig att vinna.. Bara 18 år och gör sitt andra OS, helt sjukt!
 
Imorgon börjar jag i alla fall jobba igen. Kommer bli lugnare än förra veckan eftersom vi inte har så många hästar att rida och ingen Hööks-cup att städa inför. Imorgon flyttar jag antagligen Bull till jfk också där han ska få stå de kommande två veckorna när jag jobbar. Är lite jobbigt att behöva ta sig två mil fram och tillbaka till Bull varje dag när mina föräldrar jobbar och inte kan skjutsa. Ska passa på att rida ut en massor (om vädret tillåter) när han står där för det finns underbara ridvägar. Självklart ska vi hoppa lite stockar också!
 
Gammal bild på bästa ponnyn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

I vilket stall har du bull i? :)

2012-07-30 @ 00:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback