Back on track

2012-07-22 @ 12:24:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu när jag är back to business när det gäller bloggandet så är jag också tillbaka med bloggdesign-försäljningen. Har ju inte kunnat göra några designer i sommar men nu kan ni beställa dem igen. KLICKA HÄR för att läsa mer och göra din egen beställning.
 
Det är lite trixigt att fixa med koderna i det nya blogg.se systemet men jag tror jag börjar hitta finessen där också. Tycker det är roligt att koda och göra hela bloggdesigner trots tiden det tar. Men nu på sommaren har jag ju bättre tid när det inte är några läxor eller annat som måste göras på eftermiddagarna.
 
Designer vi haft sedan vi startade bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback