Jag älskar snön

2012-12-22 @ 16:47:39 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Jag kan faktiskt inte komma på någonting annat som jag älskar lika mycket med vintern som själva snön. Visst är julen jättemysig och jag älskar julen, men den är inte den samma utan en himla massa snö!
 
Som jag skrev tidigare så var jag tidig i stallet idag och red ut en sväng med min underbara vän Frida. Bestämde oss för att göra det lite extra mysigt genom att rida barbacka, så himla härligt! Snön låg på stigarna och hästarna fick ta i ganska rejält när dom galopperade för att få upp hovarna ovanför snön i varje språng. Men gud vad roligt dom tyckte att det var, Flechen kämpade på som bara den och hade hela tiden spetsade öron, Bull flåsade oss i nacken hela vägen och var riktigt riktigt taggad. Skönt att veta att Frida kunde hålla honom annars hade det kunnat bli kapplöpning och det hade vi inte velat, haha!
 
Helt underber ridtur iallafall. Snö, underbaraste hästen, bästa vännen, det finns bara en sak att säga om det: Det bästa som finns! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Irene

Säger bar,då är livet underbart!

2012-12-22 @ 20:17:03
Postat av: Noomie Sundell

Mysigt!

2012-12-23 @ 23:36:52
URL: http://lexx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback