Home again

2012-12-28 @ 18:07:54 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Var inte lika länge på jfk idag då vi inte hade riktigt lika mycket att göra. Trimmade på en häst, Herkules. En storhäst som har varit på jfk så länge jag kan minnas. Han är så otroligt snäll att han nästan bara får gå med nybörjare vilket gör att han var stel som en planka. Jobbade med massa lösgörande arbete i skritten för att få honom att släppa igenom och sluta streta emot. Mot slutet släppte han till och blev väldigt fin och trevlig att rida :)
 
Blev massa snack med ridlärarna och vänner också som alltid är roligt. Hjälpte till att fixa med lite praktiska saker osv. Det är min sista tid på jfk nu så spenderar en del tid där nu i helgen också, sen är min tid där uppe slut.
 
Picasso som jag red igår och Sanna för flera år sedan.
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur lägger du upp ett ridpass? Och vad gör du för lösgörande arbete när de är så stela, som tex med Herkules då? :)

2012-12-28 @ 21:47:44
Postat av: Hanna

Hur lägger du upp ett ridpass? Och vad gör du för lösgörande arbete när de är så stela, som tex med Herkules då? :)

2012-12-28 @ 21:47:57
Postat av: Sanna

Oj vad gammal bild, haha

2012-12-28 @ 23:53:08
Postat av: Sanna

Oj vad gammal bild, haha

2012-12-28 @ 23:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback