Städ och annat fix

2012-08-19 @ 17:47:22 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
När vi kom hem till Bulls stall igen efter pay and jumpen svampade jag av honom med liniment-shampoo och lät honom äta sin lunch inne med ett fleecetäcke på. Passade på att putsa mina stövlar, sadelgjorden och ridskorna under tiden och städa lite i skåpet i stallet. Ska ta och städa lite här hemma också. Mitt rum ser ut som tredje världskriget och det känns som det är på tiden att fixa det nu innan skolan börjar på onsdag.
 
Har försökt undvika att tänka på skolan men när jag fick se mitt schema för några dagar sedan gick det inte att undvika. Har det värsta schemat jag någonsin sett med långa dagar. Tidiga mornar och lektioner ända till 5, med väldigt få håltimmar. Förstår inte riktigt hur jag ska hinna med mitt liv i höst. Med lång tid i stallet varje dag och antagligen mängder med läxor.. Vi får se hur det går!
 
Älskade ponny!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, superfin blogg! Gå gärna in och kika på våran blogg, bra uppdatering med massa bilder. Lämna gärna en kommentar om vad du tycker :)

2012-08-19 @ 18:26:40
URL: http://ponnyprinsessorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback