Redan skoltrött

2012-08-22 @ 13:46:34 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Japp jag har gått knappt två dagar i skolan och jag är redan galet trött på skiten, underbar början!
 
Men jag ska fan se till att lösa detta nu, jag ska jobba på fram tills studenten för att då verklgien kunna känna att jag gett allt för att komma dit så bra som möjligt! Hur trött jag än blir på skiten ;)
 
Kommer bli massor i skolan och just nu är jag inte ens säker på vilka kurser jag kommer att läsa iår och utomlandspraktiken som var inplanerad vet jag inte heller riktigt hur det blir med just nu. Har rätt mycket att göra redan innan, men samtidigt måste skolan komma i första hand, eller?
 
Jag kommer iallafall ha världens roligaste projektarbete nu sista året, det kommer bli riktigt riktigt bra! Så det ser jag iallafall fram emot, det kommer bli grymt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback