Första skoldagen

2012-08-22 @ 07:24:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Hade en riktigt härlig gårdag, bra avslut på sommarlovet. Bull var duktig och lyssnade bra och kunde rida igenom honom lite i slutet i skritten så han lossnade lite i sidorna. Och han gick bra över bommarna med, duktig polle! Sedan umgicks jag med härliga vänner och skrittade på Sune. Plus att vädret var på topp!
 
Idag går jag från kvart över åtta till tolv ungefär, inte enligt schemat. Efter skolan ska jag göra lite ärenden på stan innan jag beger mig till Bull som ska skos och frisseras. Det är på tiden! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: tack :D

Jo, eller jag vill inte bli äldre egentligen, fast jag vill bra mycket hellre vara 20 än 19 ;)

2012-08-22 @ 10:28:04
URL: http://carlssonpataket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback