Bloggtips

2012-08-27 @ 16:37:00 | Rebecka • Tips | © DailyHorses 2013
Jag läser ganska många bloggar men en av mina favoriter är Josefine Pehrsons blogg fantasias.blogg.se. Hon skriver väldigt bra och lagom mycket, på ett sätt som man förstår och det är lätt att hänga med i hennes vardag genom bloggen. Hon skriver om sin vardag, sin ponny Fantasia och om allt som händer i hennes liv. Hon är också väldigt duktig på att fota och har alltid fina bilder på sin blogg.
 
Hennes blogg är alltid intressant, skriver inga tråkiga och långa inlägg som inte går att läsa utan lagom i allt och bra innehåll i inläggen. Det blir aldrig tråkigt men samtidigt får man veta det som är intressant i hennes vardag, hur hon tränar och rider sin ponny varje dag. Det är bra variation på bloggen och jag har fått uppfattningen om att hon är en mycket ödmjuk och rolig person. Hett tips från mig, fantasias.blogg.se alltså!
 
Några bilder från Josefines blogg som jag lånade!

Tycker ni om att jag tipsar om olika bloggar? Om ni vill kan jag fortsätta med det! :)

Kommentarer
Postat av: Cc

Ja! :)

2012-08-28 @ 09:21:19
Postat av: josefine

Gud va roligt, och tack! :D

2012-09-03 @ 20:10:22
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback