Min helg

2012-04-19 @ 12:33:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kommer vara full rulle hela helgen precis som det alltid är. Men det är roligt med lite fart, så att man har någonting att göra! Fredagen börjar med sista dagen på praktiken, väldigt tråkigt då jag har haft himla roligt dessa två veckor! Efter det är det hoppträning på Boy som gäller, och då SKA han verkligen gå bra och jag ska rida bättre än nånsin!
På Lördag beger jag mig iväg till Eksjö med Jenny och två av hennes unghästar för lite tävling med dem, roligt roligt. Jag ska även hinna med att rida Flechen en sväng på Lördag och sedan gör iordning Boy inför Söndagens hopptävling i Tidaholm! :)

Full rulle som vanligt men kul ska det bli! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback