Lite svar på frågestunden!

2012-04-03 @ 08:48:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Här kommer första svaren på frågestunden! Enjoy :D

Vilken ponny på ridskolan tycker du minst om?

Jag gillar dem allihopa väldigt mycket och alla har en speciell plats hos mig. Men någon som jag tycker lite mindre om är Sune. Han har aldrig tilltalat mig och jag ser inte det där lilla extra hos honom som jag ser hos många andra. Dock har jag aldrig lagt ner någon tid med honom så det kan vara därför.

Vilken tycker du mest om förutom Sunny och Boy?
Antar att du menar ridskoleponnysar? Det är isåfall Miro! Han har alltid legat mig extra varmt om hjärtat då jag under en hel sommar och höst red honom varje dag innan han kunde komma in i verksamheten. Han är en mycket speciell liten häst som jag spenderade så mycket tid med och vi hade väldigt roligt ihop! Han fastnade hos mig och han kommer alltid vara lite speciell för mig♥

Vilket är ditt favorit träd?
Ja du, bra fråga. Det är faktiskt aldrig någonting jag funderat över men jag älskar äpplen så får väl säga äppelträd ;)

Hur länge har du känt Sanna?
Alldeles för länge! Nej skämt åsido, jag har känt Sanna sedan jag började rida på ridskolan när jag var sex år. Så jag antar att vi är uppe i 12 år snart, inte illa ;)

Har du haft någon systemkamera innan din nuvarande?
Nej det har jag inte, har inte heller planerat att byta då jag älskar min Canon EOS 1000D.

Gillar du kaktusar?
Nej, jag är väldigt klumpig av mig så lyckas alltid sticka mig på dem...

Tror du att du är allergisk mot sjökor?
Haha vilken fråga?! Nej jag är ganska säker på att jag inte är allergisk mot sjökor.

Behöver man inte rida i en vanlig ridgrupp på jfk för att få rida i hoppspecialen?
för de gör väl inte ni?

Jo egentligen behöver man göra det men vi har fått lite dispans från det.

Tror du man kan återfödas till en grön myra med rosa grisöron?
Nej det tror jag inte.

Vilken magisk häst skulle Flechen vara?
Pegasus såklart! Han är ju världens finaste min prins♥

Bråkar du o rebecka? ni pratade ju typ inte i fredas...?
Man kan inte alltid dra jämt med alla och ibland kan det helt enkelt vara bättre att gå åt andra hållet ett tag.. Alla är vi olika och det är någonting man får lära sig att leva med och acceptera!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback