Bloggar

2012-04-15 @ 11:35:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
En fråga vi fått är vilka bloggar vi läser. Hanna svarade ju på det i sin frågestund, men jag tänkte ta mina nu.

Jag läser ganska många bloggar, vilket jag egentligen inte har tid med, och tycker det är roligt att följa andras liv och få inspiration av andra. Har en liten blandning av häst, foto och vardagsbloggar men här är de:
gennes.se • linnolsson.sefantasias.blogg.secarlssonpataket.se • rebeckasfoto.blogg.selinafoto.blogg.setinkerbella.blogg.seclaraslife.devote.sefotopaulina.blogg.setorudd.blogg.senevnarien.seztreliin.blogg.se • + vänners bloggar!

Ett ganska blandat paket, men det gillar jag. Allt från humor, till vanliga bloggar, djupa bloggar, lärorika bloggar och mycket mer. Kika in! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback