Skolan..

2011-10-20 @ 13:38:17 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sitter just nu i skolan och gör absolut ingen nytta. Meningen än att jag ska skriva en debatt artikel men vet inte riktigt vad jag ska skriva om så kommer ingenstans. Så tänkte att jag skulle blogga lite istället vilket är mycket roligare!

Direkt efter skolan idag så ska jag upp till Flechen och tack vara det underbara vädret idag så blir de uteritt och galoppera bort lite överskottsenergi. Efter det blir det jfk för att rida ut och galoppera på både sanni och boy för att de ska vara snälla eftersom det är lektioner imorgon. Sedan blir det lite voltige på Mutje idag också. Så det blir fullt upp idag också, eventuellt så kanske jag rider någon storhäst även idag om jag orkar och har tid :)


Älskade sanni plutt ♥


Kommentarer
Postat av: Siri

Vad red du för några hästar igår och hur gick det då? :) Kan ni inte göra ett inlägg om tex första gången ni fick (och vem det var och hur det kändes då) en häst att gå på tygeln/ i form/ barbacka, ja lite sånt? :)

2011-10-20 @ 14:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback