Klantig!

2011-11-01 @ 16:17:36 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som beckis skrivit så var hon med mig hos Flechen idag och fotade. Vi red ut en sväng då de höll på att gräva ner el ledningar vid ridbanan så vi ville inte vara där då Fleche är väldigt töntig och rädd av sig. Så becka tog cykeln när jag red. Flechen var jätte jobbig och lyssnade inte alls på mig men han var ju glad iallafall... Störd häst jag har vissa dagar! Efter vi hade ridit och fotat åkte vi direkt till jfk för att fixa lite saker och naturligvis så glömde jag min kamera där.. Väldigt klantigt och onödigt men så är det! Så ni får vänta till morgondagen innan ni får se bilderna tyvärr.


Gammal bild från när Becka fotade i våras.


Kommentarer
Postat av: Linda Lidström

Söt bild! :D



sv; visst är hon fin! :D

2011-11-01 @ 16:26:53
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback