Älsklingar ♥

2011-05-10 @ 08:54:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hur jobbigt det än kan vara att ha häst ibland och hur jobbiga de än kan vara, så älskar jag dem, över allt annat.
Även om de fjantar sig och vägrar att arbeta så finns de alltid där, när jag behöver dem som mest!
Dom lyssnar alltid och finns alltid där.

Sunshine Sandy Hill och Fleche Gallant, utan er vet jag inte vad jag skulle göra.

Kommer en liten bildbomb bara för att jag älskar dem så.





































































Fina underbara älskade hästar! Jag skulle inte vara något utan er, ni betyder allt för mig♥



Kommentarer
Postat av: ylva

vad snyggt det var med ljusgrönt!! ;)

2011-05-12 @ 18:43:20
URL: http://ylvaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback