Äntligen hemma!

2011-07-17 @ 21:37:09 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom precis hem från 10 dagar på underbara Vedbände och sedan 17 dagar i sommarstugan på Öland! Väldigt skönt att vara hemma igen och att äntligen kunna blogga igen, för ni inser inte hur mycket jag har att berätta! :D

Fortsätt läsa bloggen nu regelbundet för jag kommer bomba er med inlägg om hela min sommar! Dessutom börjar jag jobba på ridskolan på måndag och då kommer ni få mycket uppdatering om det också!

Sålänge kan ni väl berätta om vad ni gjorde i sommar?


Bara för att jag saknar min Sune älskling väääääldigt mycket! ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Vi börjar jobba NÄSTA måndag inte nu på måndag, knasboll! :D

2011-07-18 @ 23:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback