Fleche fotografering

2011-04-16 @ 09:47:53 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hanna ska hoppa på banan med Fleche idag och då följer jag med upp för att fota dem så att vi får lite nya bilder, kanske till den kommande nya headern. ;)
Jag ska fota med Hannas kamera så att hon har bilderna på sin dator utan att jag behöver skicka dem och så, så hon får bestämma när hon lägger upp bilderna.

Efter fotograferingen och hoppningen så blir det att åka direkt upp till ridskolan för att fixa i ordning hästarna inför morgondagens tävling. De ska bli ordentligt borstade och knoppade så att vi slipper göra det klockan 6 i morgon bitti och dessutom ska vi putsa deras sadel, träns och lädergrimma så att de också glänser. Blir kanske lite bilder från det också, om ni har tur!

Nu ska jag börja packa inför i morgon, medan mamma åker ner till Charlies för att köpa de vita JW ridbyxorna till mig, som jag testade i går men som jag inte var 100 % på att jag skulle köpa.

Bilden har ingenting med inlägget att göra men jag hittade denna söta bild på mina fåglar när de badar, förra sommaren.



Kommentarer
Postat av: Sanna

fifan vilken söt bild :d

lycka till på tävlingen :)

Händer det något roligt i påsk då?

2011-04-16 @ 11:41:12
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Leila

SV: Nu är det inte min häst eller mitt val vilket bett han ska ha eller hur det ska användas. Vet själv att det är ett skarpt bett men kan tyvärr inte byta eller lägga till extra tyglar.

2011-04-16 @ 13:52:09
URL: http://pumsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback