Hoppträning

2012-09-26 @ 13:08:24 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jaha då var det onsdag igen nu då vilket betyder hoppträning för min del! Blir lika glad varje onsdagmorgon jag vaknar och kommer på att det är hoppträning på kvällen, det gör det mycket lättare att stiga upp ur sängen och dra sig till skolan! Rätt lamt, jag vet, men något måste man ju få glädja sig åt till vardags ;)
 
Dock kommer jag nog få dra ner lite på träningarna så småningom då min ekomoni inte riktigt tillåter mig att träna en gång i veckan :( Det är inte lätt att leva som student och endast ha 1050 kr att leva på varje månad..
Ska försöka hålla igång träningen nu så länge som det går iallafall för i vinter blir det alltid en mindre viloperiod för Flechen då vi inte kan ta transporten när det är isgator ute..
 
Ska försöka jobba minst en gång i månaden också, de där extra slantarna är viktiga i min kassa ekonomi just nu känner jag ;)
 
Men nu blev det lite väl mycket ekonomisnack och det är så dödligt tråkigt så det skiter vi i! Dags att börja tagga hoppträning istället! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback