Tränat

2012-03-28 @ 21:55:39 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Fick tanken i huvudet att jag faktiskt hade tid att träna lite på träningscykeln ikväll. Innan jag slog bort tanken så tog jag på mig träningskläderna och satte igång. Nu är jag mör och go i benen men det var otroligt skönt. Verkligen värt det! Hoppas på att motivationen till träningen håller ett tag nu!

Nu ska jag ta en välbehövd dusch och sedan skriva pepp-inlägg samt föra över filmerna från söndagens tävling, till videofy.me. Med andra ord har ni mycket att se fram emot imorgon. Sov gott så hörs vi då!

Hoppas att både jag och Kuhs kommer in i denna formen snart igen. Känslan på LC:n den tävlingen var underbar och hoppas på att få tillbaka den tills vi ska börja åka ut på lite tävlingar. Taggad till tusen!


Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

sv; Visst kan vi det, skicka er länk bara så skickar jag min när jag hittat den ;D



Fin bild btw! :)

2012-03-29 @ 07:17:10
URL: http://torudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback