Ridningen

2012-01-06 @ 21:39:52 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hade tänkt skriva om provridningen innan jag åkte till stallet och red lektion men lyckades somna och sov i 2 timmar innan det var dags att åka igen.. Haha, jag måste varit supertrött! ;)

Iallafall så gick provridningen bra. Kändes bättre denna gången då man redan kännt in sig lite och visste vad man gav sig in på, så att säga. Jag red fram lite, och sedan hoppade jag några skutt innan Veronica satt upp och kände lite på honom. Blev inget filmat eller fotat idag men ni får se filmen från första gången igen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker fuxen ser mycket trevligare ut, och du passar bättre med den :) har du bestämt dig än?

2012-01-06 @ 22:15:07
Postat av: Jonna ♥ tanneryttarna

Gud vad fin blogg ni har! älskar headern :)

2012-01-06 @ 22:39:55
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

eftersom om att jag inte har vart inne på eran blogg innan så har jag en fråga. äger du ingen egen häst, därför du ska köpa ? :)

2012-01-07 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback