Hemma..

2012-01-12 @ 19:24:56 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
..efter en minst sagt intressant eftermiddag. Flechen fick iallafall komma till ridhuset idag och jogga lite. Han är vaccinerad nyligen så han tar det lite lugnt de närmaste dagarna. Idag blev det iallfall lite jogging som sagt. Inte mycket men lite lagom för att han skulle få jobba igenom kroppen lite. Han hängde lite på innerskänklarna till en början och utnyttjade verkligen att jag hade glömt sporrarna hemma. Mot slutet släppte han dock det där och jobbade på fint. Galoppen var helt okej den också när han satte sig på rumpan och inte sprang ifrån mig.

Helt okej ridtur måste jag säga.

Vägen hem är en helt annan histori, isgata hela vägen.... Berättar om det senare!


Min älskade prins ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback