Stressig helg

2012-12-13 @ 13:15:41 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Herregud vilken ullspäckad helg jag kommer att ha, stressa stressa stressa. Som tur är så är jag ju ganska van vid det här laget :P
 
Fredag: Skolan, helst hinna köpa lite julklappar och sist hoppspecialen.
Lördag: Uteritt på Flechen, Sjövik, genrep på jfk. Packa allt inför söndagen. Spenderar natten uppe på klämmestorp med lite goa vänner.
Söndag: Upp vid 06.00 för Luciatåg och grötfrukost. Stannar på klmmestorp hela dagen för att förbereda kvällens luciashow. showen är på kvällen och där kommer jag ha ännu mer att göra om möjligt :P haha
 
Värst med hela helgen är att mamma och pappa är iväg och jag måste gå eller ta bussen mellan alla stallet -.- HELT värdelöst, det där med körkort hade väl varit en bra grej att ta tag i snart kanske? ;)
 
Voltigeuppvisning på söndag nu också då, inga tabbar hoppas vi :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback