Godkväll

2012-12-25 @ 21:58:25 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ointressant kväll för mig och packningen fortsätter. Om bara två dagar befinner jag min i USA, det är helt sjukt! Sedan börjar 2013 med massa skoj, det ser jag verkligen fram emot!
 
Nu är det sista taget och ska strax dejta sängen (fy vad töntigt det låter) sova. Ska bara göra klart en bloggdesign, fixa lite inlägg och packa lite till. Men sen, klockan 1 någongång... Haha! Sov gott nu allihopa, see you all tomorrow! :)
 
Yes, tomt på bilder. Men fick bli denna bara för att jag hoppas på snö där (och här när jag kommer tillbaka). Kameran ska självklart med dit också, den följer mig vart jag går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback