Det bästa vi vet

2012-12-12 @ 21:58:08 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Det absolut både jag och Flechen och jag vet är att rida ut till en sjö som ligger va 1 km från stallet. Omkretsen på sjön är va 4 km och nu på vintern när det ligger snö på vägarna går det att rida precis överallt. Så på kvällen när det är mörkt och ingen ser oss travar vi igenom hela sommarstugeområdet som ligger på ena sidan av sjön och galopperar sedan resten av varvet runt. Det är nog det bästa jag någonsin vart med om, framförallt när Flechen älskar det precis lika mycket som jag. Spelar ingen roll hur kallt det är eller hur mörkt det är, det är lika underbart varje gång! ♥
 
Det ända som saknas är min saknade vän Rebecca, vi två runt sjön i full fart, det är bara så det ska vara! 
 
Jag och Flechen efter en kall men underbar uteritt ikväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback