Sen stallkväll!

2012-08-22 @ 22:32:21 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom precis hem från stallet, blev ganska sent som ni kanske märker. Men men jag klagar inte för jag har fått hoppa min älskade favorithäst igen!
 
Hade en hel massa problem med transport och grejer men det löste sig tillsist så att vi kom iväg till ridhuset så att vi äntligen kunde hoppa lite. Till en början var han ganska lam och gick itne helt fram, vilket resulterade i att han slingrade sig en hel massa och jag hade svårt att sätta honom på bakbenen ordentligt då. Men när han väl fick börja hoppa vaknade han till lite, inte helt men bättre.
Fick på mig ett par sporrar och höjde hindren en del och då hoppade han riktigt bra! Lyssnade bra men hade ändå motor hela vägen fram till hindren.
 
Hoppade två räcken på 1.10 några gånger på slutet och det klippte han lätt. Skönt att han håller kvar den bra hoppningen även om han inte är helt igång nu! :D
 
Finaste hästen, galet vad jag har saknat honom!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback