Profilvecka

2011-09-04 @ 19:53:33 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Från och med imorgon börjar jag en profilvecka i skolan. Och eftersom jag jag har häst som inriktning och profil så ska jag ha en hel vecka bara med hästarna. Tanken är då att vi ska vara ute på våra nya praktikplatser och komma in i systemet ordentligt. Men eftersom jag inte har bytt praktikplats så får jag bara en soft vecka med massor av häst på ett ställe jag redan känner väl till!

Jag har min praktik hos en tjej som heter Erica Lantz. Hon är en jätte duktig ryttare som tävlar hoppning upp till 1.40. Tror hon har startat 1.50 men är inte helt säker på det. Hur som helst så driver hon ett stall med dels sina egna tävlingshästar men hon tar även emot tillridningar och unghästar på inridning. Hon är väldigt bra med hästar och rider jätte bra. Jag lärde mig massor när jag var hos henne förra terminen och förhoppningsvis får jag göra det nu också!
Så hela veckan kommer jag tillbringa ute hos henne och det kommer bli massor med häst som jag naturligtvis kommer att skriva om här på bloggen!


En av Ericas tävlingshästar. Detta är en underbar lite häst som heter Lexi :)


Kommentarer
Postat av: LinnJ

sv: Du har precis rätt! :) Det jobbar vi på! ;D

2011-09-04 @ 20:37:05
URL: http://ponyroyals.blogg.se/
Postat av: Alva

SV : ja det har det :) vad synd .

2011-09-04 @ 21:43:05
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback