Veckans fråga

2011-04-26 @ 09:03:00 | Gemensamt • Läsarfrågor | © DailyHorses 2013
Vi tänkte starta upp en ny kategori här på bloggen där ni läsare har möjligheten att bli mer aktiva istället för att bara läsa vår blogg. Vi har därför tänkt att starta kategorin "Veckans fråga" där vi ställer en fråga till er läsare för att få reda på vad ni tycker och tänker osv.

Så vi tänkte börja på en gång!
Veckans fråga är:

Hur hittade ni hit till vår blogg allra första gången?

Tacksamma om alla svarade :)


Världens finaste Flechen får stå för bilden tills vi gjort en logga!



Kommentarer
Postat av: Siri

ramlade in här genom en annan som läst den :)

2011-04-26 @ 09:56:47
Postat av: Adina

Jag tror jag hittade er blogg via antingen blogtoplist eller bloggtoppen :) Sökte efter hästbloggar och eran verkade intressant!

Det var främst hur ni skrev och eran design som jag fastnade för. Hade ni haft en hemsk design hade jag aldrig stannat så det är viktigt för mig :)

2011-04-26 @ 17:14:58
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Klara <3

Nu kommenterade min blogg ^^

Fin blogg!

2011-04-26 @ 20:02:23
URL: http://kamie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det var en kompis som rekomenderade den...

2011-04-26 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback