Laddar om

2012-03-24 @ 19:29:02 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu är jag hemma efter en händelserik helg i Gislaved men mycket bil problem men det kompenserades upp av väldigt trevliga och roliga människor och underbara kompisar! Men nu ska jag snart sova för att ladda om batterierna så jag orkar rida tre hästar imorgon! Uppstigning innan 7 då jag ska vara i stallet vid sju för att hinna knoppa tre hästar och sedan tävla dressyr med två. Sedan måste jag även hinna trimma på Flechen på eftermiddagen. Full rulle precis som vanligt med andra ord men kul ska det bli! :D




Kommentarer
Postat av: william

fin header ni har:D



Och säg gärna vad ni tycker om mina "The Evil Queen" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-24 @ 19:56:06
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback