Svar på fråga

2012-06-09 @ 16:58:02 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Emma om Boy igår:
Fin blogg! Hanna:får du tävla ponny nu när du är 18?

Hej Emma,
Vad roligt att du tycker om bloggen, alltid kul att höra att det vi lägger ner så himla mycket tid på är uppskattat av såpass många!
För att svara på fin fråga så, ja jag får fortfarande tävla ponny, än så länge. Man får tävla hela året när man fyllt 18. Så jag har till årsskiftet på mig att tävla ponny i avdelning A. Vill jag sedan kan jag alltid starta avdelning B och hoppa clearrounder i unghästklasserna :)

Hoppas det var svar nog på din fråga!




Kommentarer
Postat av: Julia

Hej :) har lite frågor, svara gärna i ett inlägg! :D

1. Har Rebecka ridit Flechen och har Hanna ridit bull?

2. Hur lång är du, Hanna? Hur länge till kommer du rida lektion på ponny?

3. Hur högt har du hoppat med Sunny?

4. Hur högt har du hoppat med Boy?

5. Hur högt har du hoppat med Flechen?

2012-06-09 @ 18:06:41
URL: http://awesomehorses.blogg.se/
Postat av: Emma

tack! :)

2012-06-09 @ 22:05:56
URL: http://spela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback