Visste ni att..

2012-08-24 @ 09:32:53 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
.. Mer än hälften av alla mina inlägg är tidsinställda?
 
Det vill säga att jag skriver inlägg så fort jag får inspiration till att göra det och sparar dem sedan i utkast för att kunna publicera dem vid ett passande tillfälle så att bloggen hela tiden håller dig levande och uppdaterad. Genom att göra tidsintällda inlägg kan jag även se till att ni läsare får bra uppdatering även när jag är i skolan och jobbar med massa skolarbeten.
 
Tycker det är riktigt smidigt med den funktionen så att man kan välja när inläggen ska publiceras så att man kan sprida ut dem i en jämn ström så att det blir roligare och lättare för alla att följa bloggen! :D
 
Detta inlägg skrevs t.ex. Onsdags kväll men publiceras först nu ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anna Gylling

Det var ju en smart idé. Kanske ska testa det själv då min blogg ofta står gapande tom! Jättefin blogg för övrigt!

2012-08-25 @ 12:18:31
URL: http://www.willbetheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback