Födelsedags rea på charlies

2011-05-27 @ 16:46:29 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Eftersom rean började idag och jag fyller år så åkte jag och mamma dit för att handla lite :D
Blev lite från rean och lite annat också såklart, eftersom man får bestämma mycket mer när man fyller år än annars så det gäller att ta tillfällena i ackt!


Fick min efterlängtade t-tröja :D


Kingsland väst som mamma propsade på att jag skulle ha och sa sa inte nej ;)


Skickade efter en liknande denna som jag sedan ska tävla i när det är så pass varmt att jag itne kan ha den jag brukar ha


Och ett par ridbyxor som jag tyvärr inte hittade någon bild på men ni får se dem på bild en annan gång!


Hur som helst mycket nöjd med dagen då den har varit perfekt! Nu bär det upp till stallet också för ridning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken affär :)?

2011-05-27 @ 19:21:36
URL: http://mausan.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha charlies x)

2011-05-27 @ 19:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback