Eurovision Song Contest 2011

2011-05-14 @ 19:47:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ikväll är det, som de flesta nog vet, Eurovision Song Contest.
Jag kommer kolla, eftersom det trots allt är final och för att Sverige är med. Dock tycker jag inte att varken Eric Saade eller låten Popular är så bra, och jag tycker inte att de är värda att vinna!

Min favorit ikväll är Irland. De är helt underbart bra, med en superbra låt, överskottsenergi på scen och John & Edward som sjunger är oemotståndligt coola, snygga, söta, galna och jag vet inte vad! BLIR HELT GALEN!

Vem är eran favorit och vad tycker ni om Sveriges bidrag?


John och Edward för Irland med låten Lipstick!


Kommentarer
Postat av: Anna :P

Gillar Irland starkt :-) Men tror då inte Svergie går långt :-P

2011-05-14 @ 21:00:10
Postat av: Anna

Fast erik kan ju komma långt men jag gillar honom inte så mkt ;-)

2011-05-14 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback