Sista dagen

2011-06-09 @ 12:56:50 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
I tisdags var jag på min praktik för sista gången denna terminen. Ganska tråkigt faktiskt eftersom jag trivs så himla bra där och lär mig mängder. Med efter lite övertalning så har mina lärare gått med på att låta mig vara kvar på samma praktikplats till hösten så det kommer bli kanon bra! Antagligen kommer jag ju träffa erica i sommar ändå på tävlingar och sådant.

Men till hösten bär det av till stall sjövik igen för att fortsätta ha en sjukt rolig praktik ett tag till! :D





Kommentarer
Postat av: Anna

När kommer den nya designen och headern? ;D

2011-06-09 @ 20:30:09
Postat av: Anonym

Jag tycker ni har sjuukt dåligt updat.!!!snart orkar jag nt läsa bloggen mer!!!! Tex förra lördan åkte ju ni te bodaborg,men jag kunde inte följa med, och då tänkte jag att jag kunde läsa er blogg ist. Men nej, då skriver ni ju inget om det!!!! e djupt besviken!!! :@

2011-06-10 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback