Stegräknare

2011-07-27 @ 18:12:57 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hade på mig stegräknare i stallet idag för att se hur mycket jag faktiskt rör på mig på dagarna när jag jobbar på ridlägret! I går gick jag ju två rundor i skogen med barnen när de red men idag blev det bara en runda eftersom de red en gång på banan (bilder från det kommer senare).
Har ändå gått väldigt mycket idag och det blev 17 812 steg bara i stallet, alltså under 8 timmar!

Både jag och Linda ska ha på oss stegräknare varje dag resten av veckorna i stallet för att se hur många steg vi går i genomsnitt och sammanlagt. Det är ganska roligt att se ändå, tycker jag ;)

Var bara tvungen att visa denna ursköna bilden på Linda! Haha, så söt är hon! :D


Kommentarer
Postat av: Ellen

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh Bjöööööööööööörn, tänk om han skulle se den??

2011-07-28 @ 09:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback