Dåligt väder

2011-01-16 @ 19:33:26 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag var tanken att jag skulle Flechen en stund i hagen och bara mysrida lite. Men när jag vaknade imorse så såg jag att det hade börjat töa ute och att det var mest is överallt. Bestämde därför att Fleche lika väl kunde vila idag eftersom han hatar regn och rusk mer än jag själv gör. Så jag åkte bara upp till stallet för att mocka och fixa maten och det. Sedan hade vi även stallmöte med alla i stallet och disskuterade lite om hur vi ska göra i vår när i förhoppningsvis får två friska och fina föl!


Jag och Flechen ett år sedan



Idag började även Ponnyakuten igen med en ny säsong!
Tycker verkligen att det är ett jättemysigt program att sitta och titta på, det kan även vara lärorikt ibland om man känner igen sig i de problem som de olika ryttarna har med sina hästar.
Jag tycker verkligen det är ett program som är värt och följa!

Vad tycker ni ? :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

Jodå, de är bra filmer!:D

tack, desamma!:)

2011-01-16 @ 20:04:19
URL: http://iiisabellep.blogg.se/
Postat av: isabelle

sv' vadå fejkade ?:D de finns ju någonting som heter acapella.. :') man har ju bara spelat in massa ljud och sen sattit ihop allting. då blir de ju så!:)

2011-01-16 @ 20:14:46
URL: http://iiisabellep.blogg.se/
Postat av: isabelle

sv' hah nej de är inte fejk;)

okej nog om de nu va :D

2011-01-17 @ 18:16:11
URL: http://iiisabellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback